maalinthewinner

Alla inlägg den 7 november 2010

Av malin johansson - 7 november 2010 17:25

Annanas är helt klart min favorit frukt !

Både söt, god & nyttig     Kan ju inte bli bättre ! 


Perfekt när man är sugen på något litet. 




psst. 

Håll utkik, senare ikväll kommer bilder på vad jag köpte på Ullared   

Av malin johansson - 7 november 2010 16:22

Hallå bloggläsare  ♥ 


Inte uppdaterat så mycket idag, men mest vart för att det inte hänt så mycket!
vart ute och gått runt sjön, är ju ute & går varje söndag, så jävla skönt avslut på en vecka ! 

Fast det gäller att ta på sig rejält nu, det börjar bli riktigt kallt ute !

Men det får man stå ut med när man bor i kalla sverige *burr*

Vill verkligen flytta till USA! It is my dream ♥  jag är verkligen ingen sverige människa, om ni förstår vad jag menar ? Tycker det känns så instängt & tråkigt här...  

Wellwell, man är ju född där man är född... men det ska snabbt ändras på när jag blir stor !   


Sen har jag också bestämmt mig för vilken mobil jag ska ha, 

är nästan helt 100 på den här !  Klickade nästan med en gång när jag såg den!   


  

Ni vet den reklamen ?   


Av malin johansson - 7 november 2010 09:42

Godmorgon alla sötnosar   


Sitter just nu vid min andra data, skulle bara testa den, har inte gjort det sen jag fick min andra!

Haha, den verkar ju funka,    Förutom att man inte kan kommentera "/

Får göra det från min andra sen !


Hur som helst, kollar runt lite på nätet på olika mobiler, funderar på en touchmobil för en gångs skull, eller en vanlig !

Har iallafall 3 favoriter,

Sony ericsson - zylo

Samsung - S5230, svart/rosa

Sony ericsson - spiro


     SamsungSpiro  




    Zylo


VILKEN TYCKER NI ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg, här kan du läsa om allt från min vardag till smink & musik typ.
enjoooy ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards