maalinthewinner

Alla inlägg den 25 november 2010

Av malin johansson - 25 november 2010 21:01

Nu sticker jag ner och gör mig klar, vilket innebär duscha, ta bort sminket & borsta tänderna!

Hörs imorgon kväll, sticker till överby efter skolan, 

pussssssssss.   

Av malin johansson - 25 november 2010 17:12

Hej på er,

har precis klickat hem en mobil då! LG GT400

Någon som har en sån, som kan säga vad som är bra med den och vad som är dåligt?

Skulle bli jätte glad ! 


Hur som helst, ska snart plugga lite tror jag, inte kul men det är ett måste.. 


Föresten, ni ska veta vad som hände imorse !? 

Bussen kom ca 15 minuter försent, ine ovanligt, men när vi kom till 3stad där vi byter buss, 

märkte vi inte att redan vänersborg bussen hade gått, så vi gick av och väntade kanske typ 10 minuter, sen så började alla prata typ "fuck bussen har visst redan gått"

och massa sånt, så vi ringde lovisas mamma så hon fick komma och köra oss till skolan, 

och jag kan säga en sak, mina fötter var som isbitar! Kändes som om jag aldrig skulle få tillbaka känsen i dom, och smart som jag är, så hade jag ju converse på mig... 

Jaja, allt löste sig ! 


   Något liknande som det var imorse?... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg, här kan du läsa om allt från min vardag till smink & musik typ.
enjoooy ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards