maalinthewinner

Alla inlägg den 21 november 2010

Av malin johansson - 21 november 2010 21:56

Imorgon väntar en ny dag, med nya händelser, ska bla. till tandläkaren .. 

Är ju typ där en gång i veckan känns det som ..  Men det är ju så mycket med mina tänder som ska fixat, ska ju bla. dra en tand, & jag vill ju inte gå med en stor glugg som typ en 10åring, så då ska jag istället få en "protes tand" & vipps så har jag förvandlas till en 90 årning... 

Men om nu inte den tanden som ska sitta där egentligen kommer fram så ska jag operea & få räls... eeeeeeeeuw .. 

Jaja, ni fattar säkert inget, men det är svårt att förklara med text, haha !   


Men vi hörs imorgon eftermiddag/kväll vid klockan 5-6 avgör själv om det är eftermiddag eller kväll


pusssssssss. godnatt.   


  

Ja, & sen var det ju den dära rälsen också ja ..   

Av malin johansson - 21 november 2010 18:44

Nu är jag ensam hemma, mammi & pappi är hos mormor & brorsan är på innebandyträning ,

peeeeeeeeerfekt !   

Av malin johansson - 21 november 2010 17:02

Förlåt för det ointressanta bloggandet idag, men har vart en sån jävla ointressant dag så det finns inte, har typ sägg ut såhär ; 

  • sova
  • data
  • tv
  • äta
  • tv
  • data
  • tv
  • tv
  • äta
  • tv
  • data
  • tv
  • data

& nu tv/data .. 

Snacka om ointressant... 

Av malin johansson - 21 november 2010 15:22

......kollar svampbob laddar jag ner photoshop !   

Bara 12 minuter kvar !! 


  

Laddar ner  photoshop CS2, kanske inte den nyaste, men 

ska testa innan jag börjar ladda ner massa nya sorter   

Av malin johansson - 21 november 2010 14:35

Har typ kollat 10 svampbob avsnitt och det lär bli 100 till innan denna dan är slut ! 

Är helt besatt av det !    Men tog en liten paus till att blogga ! :) 


Mammi & Pappi åkte nyss till mormor , skulle egentligen följt med, men orkade verkligen inte!

så nu är det bara jag och min brorsa som är hemma. 


men ska läsa några bloggar & hinna kolla facebook & bdb , sen blir det att watcha massa mer svampbob avsnitt !!   


  

min idol   

Av malin johansson - 21 november 2010 11:50

    

Av malin johansson - 21 november 2010 10:15

Godmorgon sötnosar ! 


vakna för ett tag sen, har hunnit tagit mig en dusch, 

gätttttttttt !   


aja , hur som helst, sitter vid min brors data just nu, 

vet inte varför     

Har inte så mycket att skirva, förutom att jag ska ner och käka frukost snart. Ja, det var väll allt! 


Ha en bra morgon allihop, så hörs vi senare 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg, här kan du läsa om allt från min vardag till smink & musik typ.
enjoooy ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards