maalinthewinner

Direktlänk till inlägg 21 november 2010

godnatt mina små söta läsare !

Av malin johansson - 21 november 2010 21:56

Imorgon väntar en ny dag, med nya händelser, ska bla. till tandläkaren .. 

Är ju typ där en gång i veckan känns det som ..  Men det är ju så mycket med mina tänder som ska fixat, ska ju bla. dra en tand, & jag vill ju inte gå med en stor glugg som typ en 10åring, så då ska jag istället få en "protes tand" & vipps så har jag förvandlas till en 90 årning... 

Men om nu inte den tanden som ska sitta där egentligen kommer fram så ska jag operea & få räls... eeeeeeeeuw .. 

Jaja, ni fattar säkert inget, men det är svårt att förklara med text, haha !   


Men vi hörs imorgon eftermiddag/kväll vid klockan 5-6 avgör själv om det är eftermiddag eller kväll


pusssssssss. godnatt.   


  

Ja, & sen var det ju den dära rälsen också ja ..   

 
 
Linda

Linda

22 november 2010 05:27

Sv: Åh, är den lika underbar som den ser ut? :)

http://lindamottjejmilen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin johansson - 27 november 2010 13:44

Det här är nog en av världens godaste lukter!!  Iallfall av hudkrämer.  Den kommer från delon+ och luktar coccos. Kostar endast 99 ;- på coop forum.  hittade den igår !      fett nöjd  !                    För övrigt, lyssnar jag på ...

Av malin johansson - 27 november 2010 11:26


godmorgon bejbs      Fyfan vad hemskt jag mår! jätte förkyld... Jätte kul nu till 1a advent och allt     Igår när jag typ hade somnat så känner jag hur det klickar till i näsan, och känner hur det börjar rinna något, & gissa? Självklart blödde ...

Av malin johansson - 25 november 2010 21:01

Nu sticker jag ner och gör mig klar, vilket innebär duscha, ta bort sminket & borsta tänderna! Hörs imorgon kväll, sticker till överby efter skolan,  pussssssssss.    ...

Av malin johansson - 25 november 2010 17:12


Hej på er, har precis klickat hem en mobil då! LG GT400 Någon som har en sån, som kan säga vad som är bra med den och vad som är dåligt? Skulle bli jätte glad !    Hur som helst, ska snart plugga lite tror jag, inte kul men det är ett måste...

Av malin johansson - 24 november 2010 21:17


Nyss duschat, ska alldeles strax lägga mig i sängen & plugga ,  hörs imorgon !         ...

Presentation


Välkommen till min blogg, här kan du läsa om allt från min vardag till smink & musik typ.
enjoooy ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards